طراحی دیوار دفتر کار به سبک مدرن

طراحی دیوار دفتر کار به سبک مدرن

مراکز اداری و کاری جزو مکان‌هایی هستند که نوع طراحی و چیدمان آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. متأسفانه برخی از مدیران بدون توجه به این اهمیت، بر این باورند که هزینه های انجام شده برای دیزاین دفتر کار، هزینه‌های اضافی هستند.

این در حالی است که اگر با تأثیر طراحی داخلی دفتر کار بر میزان بهره‌وری کارمندان و افزایش مشتریان آشنا باشند، قطعاً به این موضوع اهمیت ویژه‌ای می‌دهند.

۶ نکته اساسی برای دکور داخلی دفتر کار

  1. رنگ مناسب: رنگ محیط کار تاثیر زیادی بر روحیه کارکنان دارد. بنابراین باید متناسب با فعالیت کاری آن دفتر برای دکور و دیوار ها رنگی مناسب و الهام بخش استفاده شود.
  2. نور و روشنایی: نور محیط باید به اندازه ای باشد که چشم را خسته نکند بی شک کار زیاد با کامپیوتر و یا مطالعه زیاد اگر در نوری نامناسب باشد باعث خستگی چشم و فرد می شود، بنابراین در دکور دفتر کارنورپردازی مناسب از عوامل مهم و کلیدی است.
  3. مبلمان مناسب: انتخاب مبلمان مناسب یک ضرورت است زیرا بیشتر اوقات کاری پشت میز می گذرد بنابراین باید از یک میز و صندلی مناسب استفاده شود.
  4. قفسه و فایل: لازم است در هر اتاق هر شخص برای خود قفسه و یا فایلی شخصی داشته باشد تا با مرتب کردن و نگهداری از وسایل از شلوغی و هرج و مرج اتاق و میز کارش جلوگیری کند و راحت تر به کارهایش رسیدگی کند.
  5. زیباسازی دیوار ها: یک دیوار ساده می تواند همه را کسل کند، می توان با استفاده از چند قاب عکس و یا نقاشی محیطی حرفه ای داشته باشید، چند ایده خلاقانه می تواند احساس آرامش و نشاط را در محیط کار به شما ببخشد.
  6. تزئینات: استفاده از تنگ ماهی گلدان های گل و یا قاب عکس خانوادگی، آثار هنری و تابلوهای نقاشی به شما کمک می کند تا محیط خشک و جدی محیط اداری را تغییر دهید.


معمولا دکوراسیون دفترکار موضوع بسیار مهمی می‌باشد زیرا که کارکنان شما بیشترین زمان خود را در طول شبانه‎ روز در آنجا صرف می‌کنند و به این ترتیب شما باید آن را به فضایی الهام‌بخش و زیبا تبدیل کنید. ما در این قسمت ایده‌های خلاقانه‌ای را به کمک عکس‌ها برای دکوراسیون دیوار دفتر کار به شما پیشنهاد می‌کنیم که هر کدام از آن‎ها در نوع خود بسیار جذاب و دوست‌داشتنی هستند.

دیوارهای آجری با حس نوستالژیک خود می‌توانند فضای گرم و صمیمی را ایجاد کرده و حس راحتی را به کارمندان‌تان منتقل نمایند.

طراحی‌های فانتزی می‌توانند قوه‌ی تخیل و خلاقیت شما را بالا ببرند.

رنگ مشکی انتخاب هوشمندانه‌ای برای دیوار دفتر کار می‌باشد که به راحتی می‌تواند پوستر و قاب‌های عکس شما را برجسته نماید.

گاها یک نوشته کوتاه روی دیوار می‌تواند تاثیر زیادی در حال و هوای کارکنان شما داشته باشد.

امروزه انواع کاغذ دیواری با عکس‌های متنوع در بازار موجود است و حتی شما می‌توانید عکس دلخواه‌‌تان را سفارش دهید تا برایتان چاپ کنند.

لازم نیست که همیشه هزینه‌ هنگفتی را برای تزئین دیوارتان متقبل شوید. شما می‌توانید با ابزارهای ساده نیز دکوراسیون خلاقانه‌ای داشته باشید.

شما می‌توانید با کمک کاغذ دیواری گلدار با رنگ‌های گرم، فضای بشاشی را ایجاد کرده و هیجان را به دفتر کاریتان اضافه کنید.

اگر فضای اتاق‌تان بی‌روح و کسل‌کننده است، سعی کنید با کمک تابلوهای نقاشی و وسایل تزئینی رنگ تازه‌ای به آن دهید.

معمولا الگوهای پیچیده ذهن را به چالش می‎کشند و باعث خلاقیت و بازدهی بهتر شما می‎شوند.

خلاقیت‌تان را بکار بگیرید و با ایجاد یک تقویم روی دیوار، تمامی برنامه و اهداف‌تان را در آن یادداشت کنید و انگیزه‎ی کاری‌تان را بالا ببرید.

اگر از تعداد زیادی قاب‌ عکس برای تزئین دیوار اتاق استفاده می‌کنید، بهتر است که فقط از یک یا دو تونالیته‎ی رنگی در آن‎ها استفاده شده باشد تا فضای شما زیاد شلوغ بنظر نرسد.

شعار یا جمله‌ای که به شما انرژی می‌دهد تا روی دیوار بنویسید تا با هر بار دیدن آن انگیزه‌تان چندین برابر شود.

چوب از ساده‌ترین وسایلی است که هزینه‏‌ی زیادی را نمی‌طلبد و شما می‌توانید تزئینات متنوعی را به کمک آن پیاده‌سازی کنید.

از پوستر و عکس‌های ساده کمک بگیرید و دکوراسیون دوست‌داشتنی را مثل این دفتر کاری برای خودتان بسازید.

دیوار و وسایل چوبی می‌توانند به راحتی فضای گرم و راحتی را بسازند و باعث شوند که شما از کار کردن خود لذت ببرید.

از ایده‎های ساده‌ای مثل این دفتری کاری برای تزئین دیوارتان استفاده کنید.

از برچسب‎های دیواری با طراحی‌های فانتزی کمک بگیرید و دیوارتان را تزئین کنید.

برای دیوارهایی به رنگ تیره می‌توانید از تابلوهایی با رنگ روشن کمک بگیرید تا از میزان تیرگی فضا کاسته شود.

برای یک طراحی مینیمال و مدرن می‌توانید از ترکیب رنگ‎های سفید و مشکی استفاده کنید.

فضاهای ذخیره سازی یکی از مهم‎ترین نیازهای هر دفتر کاری می‌باشد. از قفسه های متنوع استفاده کنید و فضای جذابی را برای خودتان بسازید.

استفاده از تقویم آکریلیک ، ایده ای بسیار عالی برای تزئین دیوار دفتر کار می‌باشد که کمک می‌کند اعضای تیم شما همیشه فعالیت‌های خود را در آن ثبت کنند.

نوشته‌های روی دیوار می‌توانند فضای جذاب و دوست‌داشتنی را بسازند.

یک ایده‌ی ساده برای طراحی دیوار دفتر کار قفسه‌های کتاب می‌باشد. شما می‌توانید کتابخانه‌تان را با کتاب‌های مرتبط پر کنید و از آن‌ها لذت ببرید.

شما می‌توانید با کمک دیوار دفتر کارتان فعالیت سرگرم‎کننده‌ای را برای خودتان بسازید. طرحی مانند همین تصویر می‌تواند ایده‌ی خوبی باشد.

شما می‌توانید با کمک الگوهای کلاسیک ظاهر جذاب‌تری به محیط کارتان بدهید.

طراحی دفتر کار بیمه

دیوار دفتر کاری خود را با لوح‌های تقدیر و سپاس و جوایزی که کسب‌ کرده‌اید پر کنید تا انگیزه‎ی شما برای تلاش‌ بیشتر شود.

شما به سادگی می‌توانید طراحی‎های جالبی را روی دیوار اتاق‌تان بکشید و فضای خالی دیوارتان را کنید.

قفسه‌های و شبکه‌های متنوعی را روی دیوار کاری‌تان قرار دهید و ملاقات‌ها، لیست کارهای روزانه یا هر چیز دیگری را داخل آن‌ها نگهداری کنید.

شما می‌توانید اهداف و ارزش‎های شرکت‌تان را به شکل تصاویر و نقاشی‎هایی روی دیوار نشان دهید. به این ترتیب هر زمان که اعضای تیم شما از جلوی دیوار عبور می‎کنند، به آن‌ها فکر کرده و مصمم تر عمل می‎کنند.

گل و گیاه تاثیر بسزایی در افزایش خلاقیت و بهره‌وری اعضای تیم دارد و شما می‌توانید با ایده‎های متفاوتی آن را به محیط کاری‌تان بیاورید.

 

ما در این مطلب سعی کردیم بهترین ایده‌های ممکن برای دکوراسیون دیوار دفتر کار را به شما معرفی کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X